Seg som kola!



Ja så här känns det just nu. Somnade strax efter halv tio igår och har vaknat två gånger och gått på toa, men somnat om omgående. Kl ringer kvart över sex och nu känner mig jag som om jag vore överkörd av en ångvält.
Har sovit för mycket helt enkelt. Tog väll igen allt från helgen men sen kväll i Fredags och fullt ös på dagarna. Bra att man vilar upp sig på helgerna :-).


Lång dag idag blir det också. Slutar kl 16 men vi har ett extra insatt APT mellan 17-19, mellan 16-17 ska vår avd sitta och bestalla material till barnen, leksaker, spel, pussel och skapande material.
Hinner vi inte klart så ska vi egentligen fortsätta efter Apt men jag har sagt att jag måste ha en fast tid eftersom jag blir hämtad och inte bor i närheten som de andra eller har cykel eller bil. Går inte genom området själv i mörkret på parkvägar och tar tuben hem och går igen i mörkret när det härjar en våldtäktsman i vårt område...nej tack.
Men jag tror timmen mellan 16-17 gott och väl räcker till beställningar.

Nu måste jag äta och sen åka iväg börjar åtta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0