Onsdags morgon!

Svar på kommentar: Nja mor guldfärg på en plastgalge? Den är jätteglansig och massor av små bucklor och nedskärningar. Blir alldeles för jobbigt. Men vet du någon bra färg i guld som biter på plast och har lust så kommer jag över med galgen till dig i helgen :-)


Har sovit bättre inatt , men har lite ont i bröstet efter allt hostande och rossel i lungorna. Feber idag, nix kollade precis om man nu inte räknar 37,4 som feber när man precis vaknat. Men allt över 37 är ju feber...så lite pyttelite har jag då.
Jobba imorgon?
Som jag känner nu som nyvaken...NEJ!
Men ska kolla hur jag mår efter kl 12, vill inte bli sjuk igen pga att jag går för tidigt. Har varit med om det några gånger att jag legat där igen efter bara en månad och aldrig blivit helt bra mellan sjukperioderna.
Så bestämmer jag mig för att vara hemma två dagar till så ringer jag chefen och sen jobbet och meddelar situationen.

Är jätte hungrig och jag har precis vaknat. Tänk att man kan vakna hungrig? Ska nog ta en bit av min hembakade rågsiktskaka med en bit ost på.
Låter riktigt gott just nu faktiskt.



Mmmm...det är gott också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0