Lördag!



Nu lossnar det ordentligt men jag hostar åter igen ihärdigt. Är jag inte mer eller mindre bra på Måndag så blir det läkaren igen. Tar min hostmedicin så duktigt så men har ont i ryggen där lungorna sitter och även i bröstet.

Sture min älskling blev väckt stackarn inatt då jag hade ont i bröstet, snäll som han är så masserade han där det gjorde ont halv sovande.
Han är helt underbar den mannen, så himla snäll och go.
Min stora kärlek, så är det bara.




Tänk jag är redan hungrig. Vrålhungrig om jag ska vara helt ärlig. Tänk att jag så ofta vaknar hungrig. Vad vill jag ha då? Jo jag vet precis. Om ni stannar kvar så får ni snart se min goda frukost.

Pust nu är jag tillbaka är ni kvar? Jäktade som fasiken för att ni inte skulle behöva vänta så länge.





Här hade jag som vanligt svårt att välja bild. Vilken tycker ni är bäst?





Nu ska jag äta....mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0