Lördag!

Nu är det Lördag och solen skiner ute. Härligt. Men den får vi inte smaka av så mycket idag, för städning och tvättstugan ska göras. Sture storhandlade allt själv igår och sen hämtade han mig på jobbet. Vi åkte hem och sen gick vi upp på Olivias krog för att inta en god middag. Jag tog fläskfilespett med tzaziki och BBQ sås med klyftpotatis till, Sture tog file oscar. Maten är underbar och alltid hemlagade såser bea etc. Priset är löjligt låg för den fina mat man får 110 kr för min och 125 kr för Stures. Denna ägare borde ha en lyxkrog inne i stan och med all lätthet kunna ta det dubbla för rätterna.
Tack Amir för maten.
Ni som bor i närheten av Blackeberg gå dit och ni som har barn ta med dem för de har en alldeles egen barnmeny.

Här kommer några kort som min mor fått skickade till sig via mail från min äldsta dotter. Gick hur bra som helst att spara mamma. Förstår inte vad du pratade om igår. Det enda som var annorlunda var att bilderna var gigantiska och inte satt som i en liten bläddrande filmrulle.


Min söta dotter Angelica.



Angelica till vänster.



Angelica...ja ni ser vem det är va...hon som gör minen.



Vi är lika och jag ser lika ung ut bara några kg mer
ROTFL
Förstår inte alls vad det var som var så roligt?
Nej dags att sätta fart med städningen...har redan börjat lite smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0