Höstmörker!



Vakande kl 5.30 fast kl först skulle ringa en timme senare. Men det gör inget för jag har sovit jättebra inatt 7 1/2 timme med ett uppvaknande för att gå på toa.
Det är mörkt ute men ändå så mår jag relativt bra. Det är faktiskt konstigt för jag har lång dag idag...min stängning.
Iallafall så här såg det ut när jag gick upp:





Tog en med blixt också och den blev mörkast



Sture ringde precis...nu är bilen nytankad så pengarna hade kommit in.
Vi har lite pengar men det ska vara till lite smör, ost och mjölk. Men Sture misstänkte att bensinen dock inte skulle räcka fram till lönen på fredag. Så min snälla far lånade oss pengar så att bilen fick sin mat.

Nu ska jag pyssla med lite annat så vi får höras senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0