Hemma igen.

Hemma! Men jösses vad de krånglar på läkarmottagningen. En syrra kommer ut strax före ett och säger ni ska båda till Marie_Louise till mig och en annan tjej som väntar så en får vänta lite. Men sen får jag reda på att den andra ska vara där kl 13.15 och jag 13. Vad fasiken är problemet. Jo något har blivit fel läkaren är på den andra mottagningen S.T Eriksplan. Suckar högt. En syster tar mot mig och skriver förstadagsintyg. Torsdag beräknar hon att jag åter igen kan jobba om inte så ring för ny tid. Men vad är detta? Jag vill att de lyssnar på lungorna etc. Men men är jag inte bättre så återkommer jag. Är jag bättre men inte bra så ringer jag enbart chefen och är hemma tills jag känner mig helt okey.
Max denna vecka för annars behövs ju nytt intyg då det gått sju dagar.
Inte första gången de rör till det på Previa.

Hittade en bra sak i en Metro insändare idag.

En präst blev stoppad av en polis för att han cyklade utan att hålla i styret. prästen försvarade sig med att det var Gud som styrde.
Som polisen snabbt kontrade med att prästen iallafall fick böter då det är förbjudet med två vuxna på samma cykel.
Ha ha ha den var väll rolig.





Kommentarer
Postat av: Danne

Hej Kerstin!!

Vill inte tjata eller så, undrar bara om du hittat sulkyn ännu??

Läste dock nu att du är sjuk, så jag förstår om det inte är prio ett just nu..

Hoppas jag inte är jobbig som frågar så snart, är verkligen jätteintresserad av vagnen,! =)

Krya på dej!!// Mvh// Danne

2011-09-12 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0