God natt!

Tack Yvonne för att du gav en kommentar på inlägget world trade center. Men hallå en av 111 läsare som jag har just nu...dåligt, uselt gjort!
Var är era kommentarer är ni fega, eller lika trötta som jag?
Eller kanske ni är smygläsare som inte vill ge er till känna?
Nej nu är det sängen som gäller. Jag jobbade heldag med stängning och slutade idag 17.30...med migrän hela dagen+ att jag spydde pga värken innan jag gick till jobbet. Men jag gjorde mig bästa med föräldrar, invänjningar och allt som hör till. Men jag smittar ju ingen och det gick trotts allt bra med allt idag. Natti!

Kommentarer
Postat av: Celine - Glöm inte tävla hos mig! =)

Är trött, trött, trött. Läser mer än jag kommenterar just nu.

2011-09-08 @ 14:17:18
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0