Fredag!

Godmorgon alla glada!!! Jag känner mig pigg och utvilad och hur fräsch som helst.

NOT!!!!

Jag snorar, hostar och har klister i huvudet, dötrött och grinig och känner mig allt annat än fräsch.
Så nu har jag förstört dagen för er alla som läser bloggen nu på morgonen.
Yes känns skönt att fler mår dåligt!!!!!

Känner faktiskt bara för att sätta ned ena foten hårt och skrika något dumt.



Iallafall så slutar jag kl 13 idag, känns jätteskönt att få gå hem tidigt. Hem och hem, vi ska åka till skopunkten och köpa nya gymnastikskor till mig, kan ju inte gå i ballerina när det regnar. Sen vill jag ha ett par låga billiga gummistövlar. Någon som vet vad låga finns som inte når högre än ett par vanliga kängor strax över anklarna?
Sen ett billigt regnställ, eller regnkappa som man kan ha på jobbet. Inga dyra från sportaffärerna alltså!
Nu vill ja ha massor av tips från er. Ni kan vara anonyma helt okey.
Nu ska vi snart åka så jag måste göra mig färdig.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Har du kollat regnkläder på typ ÖB, Coop och Ica Maxi. De ligger nog hyfsat i pris.



Sv - Ja, det känns rätt tufft att må som jag gör just nu.

2011-09-09 @ 08:53:30
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Marie

Tror Lidl har fina stövlar eller stövelkängor och regnkappor just nu till bra pris. I alla fall har de det här i Örebro.

2011-09-09 @ 08:59:31
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0