Foto projekt.

Köpte denna plastficka som ska hänga på väggen med massor av fack att sätta foton i den 3 September på brisak.
Den hänger på en dörr, men det speglade sig så jag la den även på bordet och soffan. Så här ser den ut med foto i.:



Bordet



Soffan



Sen bakade jag en sockerkaka till min älskling.

Ja jag vet att jag är sjuk, men sitta vid bordet och klippa kort eller vispa en smet klarar jag av. Jag är inte döende. Sen blir jag hemma i två dagar till då magen har fått viruset, den krånglar så jag får springa på toa så fort jag äter något.
Sen känner jag mig fortfarande hängig och hostan håller i sig med att sitta fast i bröstet.

Här är kakan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0