Bakis i hög skala.

Föreställ dig en elefant. Nej förresten ta en stridsvagn det blir mer likt. Ja föreställ dig en stridsvagn som sitter på ditt huvud och trycker....huvudet håller men det trycket du känner. Kan du föreställa dig det?
Det känns som om hela huvudet håller på att sprängas...ja du fattar va?
Ja så känner jag efter gårdagens kräftskiva. Sen hade vi efterfest hemma hos oss fram tills kl var tre. Bra jobbat Kerstin och Sture.

Så himla smart man är va? Men vi hade super trevligt. Sen helt plötsligt i början av skivan dök det upp en taxi...våra gamla grannar Jörgen och Mia klev ur. Jätte kul för jag har inte träffat dem sen de flyttade den 18 Juni. Har verkligen saknat dem.
Självklart fotade jag en hel del, men inga bilder blev särskilt bra...hm jag har visst tappat stinget.























Innan kräftskivan så var Jocke tvungen att leka lite. En av våra grannar som lånat hem en liten grävmaskin för att bla ta bort stubbarna i vår hörna idag.



Hans söta dotter Nicole.







Sen måste ni ju se ett litet filmklipp från festen.

Tyvärr kom knäppa solstreck med.





Igår på jobbet tog vi en liten promenad ned till Malteholmsbadet och sen gick vi en liten bit på Strandpromenaden. Inga bilder på våra barn är med, men lite bilder mot solen, vatten och båtar är med.

HÄR:









Häxring en liten finns en jättestor högt uppe på badets gräsmatta. Är svampar som växer i små klasar i en ring.
Läs mer HÄR























En torrlagd katamaran








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0