Torsdag!

Har pysslat med lite annat på morgonen innan jag satte mig här.

Kolla under:






Hann bara bläddra lite i Allt om reser efter att jag läst DN. Men plockar med den till jobbet och läser mera under rasten.
Redan Torsdag veckan bara springer iväg och snart är det helg igen. Efter jobbet idag så ska jag hämta ut ett paket som innehåller Stures födelsedags present. Skulle kunna tala om i bloggen vad det är för han läser inte min blogg. Men kanske det finns någon som skvallrar för honom om de ses ute????
Är ni tysta så kanske jag lägger in en bild ikväll på vad han ska få.
Svara i kommentarsfältet. Om inga kommentarer kommer in så tar jag det som att ni inte kan hålla tyst, bara så ni vet.

Ni kan få gissa också på vad det är, det blir kul eller hur?
ledtråd: Något som har med kyla att göra.
Gissa på nu för nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: jocke

antingen en kylväska till bärsen eller en varm jacka så han inte fryser när han dricker bärsen:)

2011-11-17 @ 09:02:03
Postat av: M

Även om jag blir toknyfiken kanske det är bäst att inte lägga ut nån bild... man vet ju aldrig med de där männen, rätt vad det är får de för sig att titta på nåt de aldrig tittat på förut och så är överraskningen förstörd.



En elfilt - som håller honom varm när det är kyligt kanske? Eller ett par härliga handskar och en mössa...

2011-11-17 @ 09:36:03
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0