Sovmorgon!

Idag är jag Törnrosa. Vakande med ett ryck kvart över fyra. Bara för Sture har stängt av snozen två dagar i rad och hade försovit sig om inte jag väckt honom. Jag är en tidsinställd klocka jag. Mycket riktigt samma idag han sover som en gris. Jag går sen och lägger mig i soffan och knäpper på dvd spelaren. Strax efter fem måste jag ha somnat och vaknar kl nio. Härligt att få sova ut riktigt. Nu ska jag blogga klart, diska och sen äta en frukost framför tidningen DN som kom idag. Tack mamma för att du gav oss en månads grattis prenumeration.

Middagen igår:

Potatisgratäng med fläskkotlett. Jag har kaffegrädde eller matlagningsgrädde i sen spär jag med mjölk. Den var jättefin igår, krämig och en jättegod och lagom vitlökssmak.









Så här tycker Sture jag ska göra på alla bilder han är med på. vad larvigt han som är så snygg.



Larv. Men detta gör jag bara denna gång för att visa hur han tycker att jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: Marie

Stekt kotlett och potatisgratäng - det var längesen... undrar varför, det är ju så himla gott!! Kanske skulle lyxa till mig med det imorgon kväll. Mmm....

2011-11-11 @ 10:06:08
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah

Nä, nu varnar jag inte längre! Du glömde ju dela ut haklappar igen så nu dregglar jag för fullt. Var försiktig så du inte halkar i det.

2011-11-11 @ 17:45:39
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0