Slappardag!

Nu har vi sett tre avsnitt på Snoken säsong två. Säsong ett har mina föräldrar men i denna box är det säsong 1-säsong 3. Kände inte alls igen avsnitten. Ska snart se ett till efter att Sture duschat, sen ska vi svulla i pizza.
Vi har inte gjort något idag. Sture sov fram till 11.30 och jag läste DN, satt vid datorn, åt frukost sen har det då vart Snoken och Här har du ditt kylskåp där Carola var med detta avsnitt.
Riktig slappardag, men det är vi värda efter gårdagens storstädning.
Nej nu ska jag göra annat.


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv JO vi tycker verkligen olika, o tur är väl det. Det hade varit lite tråkigt annars tror jag ;) Men eftersom vi båda är överens om Robin så tycker jag att han ska segra ;)

2011-11-13 @ 23:56:07
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0