Måndag!



Idag är det verkligen en skit Måndag. En morgon med massor av gnäll, gnäll, gnäll. Vaknade strax före fem med en otroligt nackspärr på vänster sida, lyckades faktiskt att somna om.
Efter lite massage från Sture och en klick muskelsalva, så somnade jag som tur vad om. Men nu känner jag inte alls för att gå iväg, det stormar, regnar och är 2+ ute.


Sen är det en skitvecka framför mig. Tandläkaren imorgon på min sluta tidiga dag kl 16.30, föräldramöte på Onsdag som börjar kl 18.30-20.00. Jag stänger ju denna dag så någon middag för mig lär det inte att bli, slänga i sig en macka kanske man hinner innan mötet börjar.
Sen det här med att prata inför folk är inte min grej, larvigt egentligen man pratar med föräldrarna varje dag ibland flera åt gången och då är det inget konstigt alls. Men när man har möten och står där framme eller sitter så känns det väldigt pirrigt. Jag vet att flera på jobbet känner precis som jag gör, men jag blir inte mindre nervös för det.
Så detta är ingen bra start på veckan för mig med nackspärr och uselt väder ute.

Vi gör så här, tänker positivt. Om tre veckor så är det ledighet som gäller, jag har önskat ledigt mellan jul och nyår och sen Måndagen den 2 Januari. Då jobbar jag bara  3 dagar 3, 4 och 5 Januari på två veckor för Fredagen den 6 Januari är det röd dag. Man får vila upp sig lite och sen närmar sig våren fortare när Januari väl dyker upp.
Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0