Kär och galen

Jag bloggade inte imorse men det tänker jag inte be om ursäkt för. Vaknade kvart i tre och kunde inte somna om, men till slut somnade jag kl kvart i fem. Bra va när kl ringer fem pga att jag öppnar idag. Var då ännu mera trött efter att enbart sovit en kvart. Jag tog DN och satte mig och åt rostat bröd med marmelad skiva på skiva efter att jag gjort mig i ordning.
Så frukost på jobbet idag blev bara ost och lite päron.
Men satte på datorn en stund nu innan middagen, har legat och halvslumrat i en timme innan.
Middagen kommer att bestå av räkmackor på en massa goda småbröd som Sture hade med sig nybakade från ett bageri idag och majonnäs i massor och coca cola i massor. Det är man värd efter att ha sovit så uselt och jobbat en dag.
Nu ska vi käka ha en bra kväll.
Missa inte Kär och galen ikväll...nostalgi i stora mängder.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

sv - Ja, det jag menade var att fröken E ser alla barn som individer. Har något vbarn problem med något, ja då är det inte barnets fel utan lärarens sak att finna på råd och lösningar. Hon ser barnen så som man ska.



Men tyvärr verkar inte alla lärare göra det. Hur det är med fröken V vet jag inte ännu.

2011-11-15 @ 17:21:43
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine Naminah

Räkorna får du gärna bjuda på men cola vill jag icke ha... Har du vanligt vatten med is?

2011-11-15 @ 18:23:06
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0