IDOL!

Hurra, hurra, hurra!!!!! Jag sov ända fram tills kl var tio över sju utan att vakna en enda gång!!!!!
Var väl så arg efter idol så det var väl chocken som gjorde mig stendöd hela natten.
Nu räcker det!!! Ta ifrån era tonårsdöttrar mobilerna, Iphoner,Ipader och allt vad de har.

För inte fasiken ska han gå vidare vecka efter vecka så usel som han är!!!!!
Andre tonårstjejernas nya stora kärlek!
Skicka hem han.



Igår skulle han och Molly hängt löst. Molly är en stjärna visst är hon, men igår var hon usel, hon sjöng falskt genom hela sitt framträdande.




Amanda P skulle inte stått där framme igen som förr förra veckan. Hon var en stjärna igår.



Olle då, nej har aldrig gillat honom han sjunger ok är käck och sprallig. Igår var han bra, men flera gånger tidigare skulle han åkt. Så jag känner ingen som helst saknad.



Moa då? Hon var lysande igår bäst av alla om jag får säga det själv. Men hon har bara varit halvdan tills nu, så flera gånger har jag tyckt hon ska få åka hem. Men igår visade hon vart skåpet ska stå.



Amanda F då, hon var bra som alltid, men det är något hos henne som jag inte riktigt gillar. Kan inte sätta fingret på vad det är. Hon berör inte. Inte mig iallfall.



Robin vår Robin, jättebra igår som flera gånger innan.
Han är en stjärna.



Summan av kardemumman blir då:

Han och Amanda P är bäst och bör stå som segrare med flaggan i topp.

Visst har jag rätt. Svara i kommentarsfältet alla idol tittare.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

sv - Jag redigerar mina foton här: http://www.picnik.com



Aha, så det är de som är stringhyllor som så många pratat om. Tja, du, jag vet inte hur gamla de är, de har funnits där hela mitt liv. Huset byggdes 1955, de flesta möblerna ställdes in i huset då så de är blandad från då och från min farmors föräldrarhem.

2011-11-05 @ 09:39:53
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0