Yrseln borta!

Yrseln är över men jag har istället blivit otroligt trött. Vill bara sova känns det som. Men istället ska jag snart bege mig till ett arbete. Men klart man blir trött av medicinen jag äter mot min migrän, det vet jag ju redan om.
Detta var då alltså två Alvedon och en naproxen jag tog, som man ska ta när migränen gått för långt eller som jag själv upptäckt när migränen är yrsel i början eller längre gånget. Vet inte hur länge jag haft yrseln eftersom jag vaknade med det. Är det huvudvärk man vaknar med vet man rätt snart om den är i början eller längre gånget.
Krångligt eller? Ja fråga då bara.

Nej nu ska jag piffa till mig lite och packa ihop mina grejer och bege mig till jobbet. Höres troligtvis ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0