Yr i bollen!



Somnade i soffan strax efter sju och vaknade till snabbt kl 7.45 och nästa gång jag vaknade var kl nästan 09.
Fortfarande snurrig, det är som ett lätt tryck över huvudet som om man har en kalott på sig eller ett kastrullock som tryckes nedåt. Så nu sket jag i medicin som ska hjälpa om migränen gått för lång.
Det brukar hjälpa om det är migrän yrsel med två Alvedon och en naproxen. Nu tog jag två receptfria Eeze migrän tabletter om de hjälper lite eller helt så vet jag att det är migrän.
Annars blir det läkaren imorgon. jag har även starkare tabletter mot migrän hemma 2 st kvar men de är på recept och svindyra så de använder jag bara i nödfall.
Men hjälper Eeze lite så får jag bita i det sura äpplet och ta de dyrare senare idag och hämta ut nya imorgon.
Det kommer att svida i plånboken.

Får äta mindre snask i helgen....suck jag älskar gottsaker!!!!

Nu ska jag ta och försöka diska sen lägga mig ned i soffan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0