Vaken med tuppen

Vaknade av had jag hade ont i tandköttet, är alldeles öm när jag petar på högra sidan. Gick upp och tog en Ipren. Vad kan det nu vara då? kanske jag gnisslat tänderna, ibland gör jag det men det är väldigt sällan och då kan man ju bli öm. Ingen tand gör ont när jag petar på den det är just tandköttet. Så jag sitter här och skriver några rader tills tabletten verkar sen ska jag se på någon Dvd.

Började med pang i bygget igår men texten är väldigt liten, visste ju om det men jag gav upp efter en stund. Har inget med dåliga ögon att göra utan den är mindre än vanligt. Sen varför är det inte svart bakom texten? Man ser ju inte ett dugg om det står någon tex med sjukhuskläder på sig och texten kommer upp helvit.
Skulle det vara svart bakom så skulle det inte spela roll om texten var liten
.

Har ett fåtal filmer hemma som det är korkad text på eller så är det nästan genomskinligt vit.
Jag kan se om jag sitter upp, men vill jag ligga och se film som man ofta gör när man tar det lugnt är det kört. Nja jag kan ju läsa men det går långsamt och ofta hinner remsan försvinna innan jag hunnit klart. Önskar att man kunde välja större storlek på texten.
Sture säger detsamma, tur att det bara är ett fåtal filmer. Vilken film ska jag se????
Har ju en hel del att välja på.





Lite att välja på va.
Just nu lutar det åt Tomten är far till alla barnen, Tootsie,
P och B, Albert och Herbert, Saltkråkan, Beppes Godnattstund,Beck, Wallander ja vilken salig blandning va. Tror det blir Albert och Herbert jag bara älskar den serien.

Men varför lägga orange lappar på flera filmer?
Mitt namn och telefonnummer står under.
Alla har inte pga att de ligger i boxar som är märkta utanpå själv boxen

Först allihopa



Sen lite närmare och bara sex stycken



Sen de fyra sista.



Nej nu gäller det liggläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0