Söndag!

Svar på kommentar: För gammal för en brun väska med nitar...varför då??? Jag är ju så ung så!!!!!!!!!!!!
Man blir aldrig för gammal för någon sort av väskor. Sen köp den i köpcentrumet Veddesta i Barkaby där alla väskor kostar enbart 100 kr styck. Min får du inte stumpan.

Nu är jag trött på melodifestivalen och sättet låtarna tas fram. Love generation skulle gått vidare inte sara Varga
Linda Pritchard skulle gått vidare inte The Moniker.
Sen men jösses Pernilla före Shirleys angels. Nej Sverige får inte vara med i år heller om denna usla röstning fortsätter. Fram med en jury och enbart tio låtar som de får lyssna på första gången när sändningen är så var det förr och då fick vi fram bla Waterloo som vann hela skiten
.
Tänk vilka låtar vi tävlade med förr idag är det nästan alltid skit så mycket skit att vi inte ens lyckas kvala in.

Sen postkodsmiljonären då? Ingvar Carlsson kom efter Tage Erlander???? Men jösses alla vet väll att han efterträdde Olof Palme efter att han blivit mördad.
Sen en liksidig triangel är 45 grader...idioter hela bunten eller totalt hjärnsläpp!


Bläää för Sara Vargas låt även om texten hade ett budskap så var själva trallandet i låten usel och hur ska hon få fram budskapet utomlands?
The Moniker då ja jösses tur att det är en final först så får man hoppas att dessa låtar försvinner.

Är urtrött just nu när jag sitter här och väntar på att Vasaloppet ska börja, blev väldigt sent igår och idag har jag lite ont i huvudet.
Idag ska vi ju även hem till kompisen som förlorade sin mamma i veckan och hjälpa till med att slänga saker och sätta lite värde på saker som han egentligen tänkt skicka i soptunnan.


Sture sover så söt så, som vanligt. Han vill inte vakna för tidigt inte, inte innan nio!!!!

Snart går starten i Vasaloppet som jag alltid ser det är kult.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0