Lördag!

Nu är helgen här och jag sitter nu och snorar och kliar mig runt näsan. har precis dammat hela lägenheten först med min torra dammborste och där det behövdes sen med en fuktig trasa.
Men jösses vad dammigt fort det blir, nu är iallfall all damm borta så gått det går alltså. Och nu ska dammsugaren och skurborsten fram. Men det får faktiskt Sture ta då han sover fortfarande.

Här är den jättebra dammborsten, går att tvätta den rosa delen men använd inte sköljmedel för då har ni förstört den.



Närbild på alla mina 7 mini baby born dockor efter kommer alla på en gång sen delar jag dem i två grupper så ser man de små sötnosarna bättre.




















Mina barbafigurer



Samma figur men från två vinklar så man ser de kärleksfulla ögonen och hjärtat han format med bakre kroppen.





Min söta igelkott som jag köpte i en leksaksaffär i Helsingborg.





Om ni har dockor eller småfigurer som barbapapa, tintin, smurfar eller living deads dockor, manga och anime dockor som ni inte vill ha kvar så skriv i kommentarsfältet.
Samma gäller karaktärs dockorna från Spanien som gör olika miner. Skänk eller sälj det till mig.


Här är min Karaktärs dockor från Spanien, jag är enbart intresserad av de äkta inte plagiaten för några tior ibland mer för de större.



Så sist en bild på min tuffing


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Fredrik har en hel hylla i vitrinskåpet med smurfar från n'r han var barn. Fast de får stanna där de står =)

2011-03-05 @ 09:17:00
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0