Mina barn i tidningen!!!!

Tog en stark migräntablett när jag vaknade så nu mår jag helt bra. Ska aldrig snurret och trycket ge med sig?? men febern är borta iallafall alltid något positivt!!!!

Den 23 Oktober 1998 fotograferades Janne Schaffer i en av fontänerna i Blackeberg där han är uppvuxen.
Står lite i artikeln om hans uppväxt här där jag bor, hans bus och bandet han startade med Ted Åström...Olyckan i Trazan och Banane också uppvuxen i Blackeberg.
Janne Schaffer var gitarrist i Electric banana band bla för er som har barn kanske minns honom därifrån.

Läs lite info om honom

HÄR




vart vill jag komma då????
Jo hit:






Men vad vill jag då? Jo det är Fredag då är det lite storhandling på gång för mig efter jobbet i Vällingby och mina söta barn tar den gamla sulkyvagnen för att möta mig där två stationer bort med T-banan. På bilden sen ni min son Teddy dagen innan han ska fylla 13 år och min yngsta dotter Linnea 9 år gammal.
Kan tala om att denna bild låg även på Expressens löpsedel som satt i alla affärer. Det var sista gången min son Teddy körde denna vagn.


Sonen blev kändis i hela skolan Bounce
Bilden är lite blek och suddig efter år i en låda, men man ser trots att man ej ser ansiktena tydligt att det är Linnea och Teddy.

Här är dom idag:





Kommentarer
Postat av: Danne

Hej!

Vilken underbar gammal sulky du har!!

Har du den kvar??

Mycket intresserad, har letat länge efter en likadan eller liknande..

Vore jättekul om du ville höra av dej.

Mvh// Daniel

2011-08-29 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0