Hemma!

Tills nu har 15 små Nissar läst min blogg och 0 har kommenterat. Tråkigt tråkigt.
Har huvudvärk och känner verkligen inte för att ha ett kvällsmöte mellan 17.30-19.30 ikväll och åka tillbaka till jobbet.

Men det är bara att göra så jag är ju dock inte ensam. Alla är väll lika trötta som jag efter en arbetsdag och särskilt de som ikväll stänger.
Men lite kommer vi trötta pedagoger att åstadkomma ikväll. Lite planering av olika projekt, Påskpyssel etc etc.
För även om Påsken är sent i april i år så måste man planera in vad barnen ska få göra för pyssel, vi har ju olika åldrar så man måste planera lättare saker för de mindre. Sen får de givetvis titta och välja mellan olika saker att göra.







Men jösses nu har jag dragit ut en massa saker som ideer till Påskpyssel, nu ska jag äta och vila i två timmar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Handavtrycken/hönorna var roliga... Såna ska jag göra med syskonbarnen tror jag...

2011-03-01 @ 18:00:18
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Bäst man kommenterar när man är här inne och snokar runt. Så du blir lite glad när du kommer hem från det sena mötet :-)

2011-03-01 @ 18:35:50
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0