Torsdag!



God morgon idag är det Torsdag och veckan klampar fram med stora steg.
Hoppas det blir lika fin dag idag så man kan vara ute på eftermiddagen. Sol skulle det vara iallafall men med risk för blås, förmiddagen är vi i kyrkan och har rörelselek, men att komma ut på eftermiddagen är alltid skönt.

Ska snart smälla i mig lite frukost fast jag inte är ett dugg hungrig, men det är bara när jag öppnar som jag äter på jobbet.
Visst jag kan ta en macka när jag kommer dit men då måste jag ju åka tidigare så jag tar frukosten hemma istället.

Nu är iallafall Syrrans gubbes present inhandlat och min systerdotters så nu är det bara att dsända med dessa med mina föräldrar. Nej vi ska inte dit själva pga att de har tre katter och sist jag var där hade de två och jag vart jättedålig. Prickig i ansiktet dundersnuvig, rinnande ögon, jag utsätter mig inte för detta igen.

Nej frukost time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0