Tisdags morgon!

 

Veckan knatar framåt och idag är det Tisdag. Ska snart ge mig iväg till jobbet och frukost äter jag där kl 7.30, lite tidigt att äta mellan 05-05.30. Då är man ju nästan hungrig igen till 07.30 och två frukostar är ju väldigt onödigt.

Tänk vad skönt det blir då det är ljust när man går hemifrån då man öppnar, idag är det ju becksvart. Man blir så otroligt mycket piggare då. Nu vill vi ha vår det är ju första Mars idag och då vill jag att all snö ska försvinna, solen lysa och det börjar slå ut små knoppar på krokus och vinterdropp.

 

Nej måste göra mig i ordning nu så höres vi kanske senare beror på hur trött jag är när jag kommer hem ikväll.

Ser det inte härligt ut?

 

SEN HALLÅ FLER OCH FLER LÄSARE MEN INGA KOMMENTARER. GE KOMMENTARER DE ÄR SÅ ROLIGA ATT FÅ!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hallå hallå jag finns här och läser!

2011-03-01 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0