Tisdag!

 

Kan iallafall önska er andra en trevlig tisdag när jag själv får ett uselt avslut på dagen.

Jag bara hatar tandläkaren, inte honom som person givetvis för då skulle jag bytt för länge sedan. nej han är toppen men det som händer i stolen gillar jag inte alls.

Men men bara att bita ihop det rör sig ju max om en 1/2 timmes tortyr.

Typiskt mig när man ska upp tidigt kl 05 skulle kl ringt att då vakna 04.15 och inte kunna somna om. Är inte 05 tidigt nog eller? Tydligen tyckte inte min kropp det som väckte mig.

Är snurrig idag också var ju det förra veckan om ni minns det? Känns jätte mysko, men jag har tagit en tablett så jag får hoppas att den hjälper och att jag tagit rätt medicin.

Är en djungel med vilken tablett man ska ta, är det migrän, början till migrän eller något annat.

 

Nepp nu har jag annat att göra än att sitta här och skriva en massa strunt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0