Tisdag!

Idag ska jag ringa gynekologen. Dessa svallande svettningar, kraftiga menstruationer etc tar kål på mig.
Sen suck... ska till tandläkaren, ingen rolig sysselsättning.
Eftersom jag dubbelbokat med vårt Apt som jag fick reda på igår när jag kom till jobbet, så har jag fått chefens godkännande att utebli idag.
Hade fått för mig att det var på Onsdag när jag bokade tiden hos tandläkaren.
Men men det är mänsklig att fela.


Idag är det verkligen en sådan dag som jag bara känner för att krypa ned i sängen igen och dra täcket över huvudet.
Sen kika upp för att se någon mysig Astrid Lindgren film.

För dom gör en alltid glad.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Uff... Både gyn och tandläkare på samma gång... Mäktigt och allt tråkigt samlat på en gång... Låter inte alls mysigt.

2011-03-22 @ 06:58:54
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0