Stänger idag!

Onsdag idag och veckan går framåt i sakta mak. Tandläkaren var lite av en plåga igår, bedövningen i gommen gjorde ont och idag har jag ont i tandköttet då han var tvungen att karva där. Men har tagit en tablett och hoppas på bättring snart.

Idag börjar jag kl nio men sitter redan här då jag vaknade klarvaken kl 06. Kanske inte så konstig för att jag vet att jag somnade runt 21.30 och har inte vaknat på hela natten så 8 1/2 timme borde räcka att sova.
Känner mig lite mosig pga att jag sovit så länge så jag har precis tagit en dusch och ska snart äta frukost.
Ikväll får jag det som är kvar av den underbara Hummersoppa Sture gjorde igår kväll till middagen.

En liten bild igen:



Mumsfillibabba!!!!!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Han verkar bra på att göra mat din Sture. =)

2011-03-23 @ 08:23:42
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Daisy

Nu blir jag förvirrad. Du skrev följande i min gb. "Jösses så hjulet snurrar för mig åt båda hållen.". vad menar du med det? Jag förstår inte riktigt.

2011-03-23 @ 20:18:04
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0