Snart middag!

Nu går ögonen i kors vi har bara ett avsnitt kvar och det ska vi se när vi går och lägger oss ikväll. Får ha tändstickor att hålla upp ögonen med :-).
Nu ringer Sture efter pizza mumsig värre, jag ska ta en oxfilé Pizza för jag är vrålhungrig, är färska tomater, champinjoner, lök och bearnaisesås på.
Kommer att fota underverket jag lovar.
Sture tog en Toscana, salami, fetaost, pressad vitlök, oliver, champinjonmer och färska tomater.
Så hungrig jag är det riktigt värker i magen.

Ikväll börjar Körslaget det måste man ju se....hoppas sångaren i The Pudels får till det gillar själva gruppen.

Bara de skippar Rap och Hip hop och liknande tjafs så är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0