Sjukskriven.

Hemma från läkaren. Jag har en kraftig virus infektion i luftrören och i lungorna. Sänkan var inte alls hög så därför är det Virus. Hade även feber 38 när jag var där hon kontrollerade det också. Så jag är sjukskriven tills nästa vecka...Måndag. Men har ringt jobbet och sagt att jag återkommer på Onsdag eftermiddag för är jag bättre då så går jag och jobbar på Torsdag.
Läkaren sa att en sådan här infektion kan vara segdragen med febern och hostan, så vi får ge tiden ann bara.
Nu ska jag lägga mig i soffan och titta lite på Dvd och bara vila. Till middagen tog jag fram ur frysen fetaost fylld köttfärslimpa, det blir pasta med riven parmesanost och smulad fetaost till. Koka pastan och värma limpan i mikron och riva lite ost orkar jag med iallafall.

Detta blir middagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0