Sämre!

Jag kände mig bättre igår. Men har nu fått ett bakslag. Hostat jättemycket inatt och har ont i bröstet + att jag är yr i bollen och har feber 37,9. Vaknade 03.30 och tog febern sen tog jag Alvedon och vaknade igen en timme senare sjöblöt. Ska ringa läkaren om 30 minuter för att få en tid och så att de kan kolla lungorna igen och kanske hitta felet till yrseln. Jag är aldrig snurrig, jo ibland  vid vissa början till migrän attacker ,men det här började när vi satt och såg på tv igår. Trodde det var migrän först som jag förklarade i meningen innan men de tabletterna jag tar för snurrig migrän hjälpte inte ett dugg

Innan Sture gick imorse så sa han:låt bli ommöblering, städning, bakning, matlagning utan ligg ned och titta på dvd och drick mycket. Jag ska försöka hålla de idag, har enbart diskat, men är för snurrig för att föröka mig på något annat projekt.
Ska ringa läkaren kl 08 sen när jag kommer därifrån ska jag ringa till jobbet och tala om vad läkaren sa och sen bara ligga och ta det lugnt.
Lite orolig för att det ska vara lunginflammation, jag trodde förr att man skulle ha 40+ och hosta i ett så man får blodsmak i munnen, men det behöver inte alls vara så har jag lärt mig.

Så jag skriver igen när jag kommer från läkaren.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Krya på dig. Här är det också sjukt.

2011-03-14 @ 08:35:25
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0