Risig!



Usch fy vad jag hostat inatt, har jätteont i bröstet och lungorna, är snurrig, jättetrött och har feber, inte mycket men för mig räcker det med 37,8 när man vaknar. Då jag normalt max har 36,2.


Men så börjar tankarna hur många barn kan vi få, en pedagog ska ju vara borta på efter middagen för att gå på begravning en annan slutar tidigt. Men det blir nog bara 11 barn max 13. Förra gången jag jobbade sjuk låg jag däckad i flunsan i över en vecka, är det värt det? Ingen tackar ju mig ändå!
Imorgon drabbar jag ingen då jag ska sluta 13 så då skulle jag iallafall inte varit där på eftermiddagen.
Men jösses Amalia du är sjuk, ring till jobbet och gå och lägg dig och sov sen. Ha inte samvetskval, koppla bort arbetet och ta det lugnt.
Tror ni jag kan det? Ska iallafall verkligen försöka.

Ska ringa om en stund.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Gör alla småbarnsföräldrar en tjänst och stanna hemma och krya på dig. Ingen förälder vill lämna sina barn till en pedagog som inte fungerar fullt ut och som sjuk gör du det inte.

2011-03-10 @ 18:53:05
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0