Risig och hungrig!



Blev ingen Våra bästa år igår suck. Videon måste vara inställd på Av1 och den stod på Av2 så jag missade detta avsnitt. I vanliga fall brukar jag inte bry mig men eftersom avsnittet i Måndags slutade så spännande...stugan där  EJ Wells fanns drogad i började brinna. Någon snäll själ som såg gårdagens avsnitt och kan berätta lite vad som hände i det?


Hm sovit uselt inatt pga hostan och jag har lite småfeber och känner mig frusen. Hostan kom sakta smygande i helgen eller blev värre för jag har ju inte blivit bra från den förra förkylningshostan riktigt. Men känner mig inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma på min stängningsdag. Men man får väll hoppas att jag inte blir värre. Då får jag väll gå hem eller stanna hemma imorgon istället+Fredag.

Jag vaknade hungrig och är ännu mera hungrig nu så jag måste bara stoppa i mig något. Det blir det jättegoda grova brödet Sture hade med sig igår från ett bageri, med massa nyttiga saker i...supergott var det.
Åt det till middag igår eftersom jag var så bedövad från tandläkaren+en semla...mumsigt värre.








Kommentarer
Postat av: Nellie

Mmmm vad hungrig jag blev. Haha! :pP

2011-03-09 @ 10:05:06
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Allt bra idag? :-)

2011-03-09 @ 14:57:21
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0