Överlevde tandläkaren!

Men jösses varför kommer inte inlägget upp! Blogg se skärp er annars så flyttar fler sin blogg från er!!!!!!!!!!!!!!

Jag lever eller överlevde tandläkaren!!!!!!!!!!!! Två veckor tills nästa tortyr. Nej det var ingen tortyr jag kände ingenting. När jag kom ut stog min älskling där...fick åka bil hem.
Men innan så var vi in på Inn och finn vid Fridehemsplan bredvid apoteket...gå dit ett Ullared i miniatyr, massor av saker ja de har allt från möbler till småpryttlar men dyrare än Ullared men ändå otroligt billigt.
Ullared är alltid billigare.
Nu ska jag se våra bästa år och sen kanske en dvd för jag börjar nio imorgon!
Så natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0