Onsdag!

Titta solen kikar fram idag, vad härligt. Igår var det så grått och trisst och en massa snöblandat regn hela eftermiddagen.
Man blir så mycket piggare och gladare när solen skiner och fåglarna kvittrar.
Snart är det vår.


Idag börjar min invänjning, alltid roligt med nya barn. Men föräldrarna är inte nya jag hade invänjning med  deras äldsta barn hösten 2008.
Så snart är vår grupp fulltalig.

Snart är det dags för frukost är faktiskt hungrig redan fast jag nyss vaknade. Jag börjar 09 idag och slutar kl 18, med andra ord så stänger jag.

Längtar inte ni till sommaren?
Vi ska åka till Göteborg med tåg i en vecka. Jag älskar den staden.
men vi ska även besöka en av de vackraste platserna på jorden och det är Stockholms skärgård:



Dessa har jag tagit själv.











Trackback
RSS 2.0