Måndag morgon!



Stämmer nog det som står här över, jag har inte kommit över förra
måndagen Roll
Tror ingen tycker att dessa dagar är särskilt roliga. Jag tror man skulle bli piggare och alertare om man fick tre dagars ledig istället för två. För på Lördagen vilar man sällan, det är städning, handling och tvättstuga ja allt det man inte orkar eller hinner med i veckan som gäller. Söndagen blir dock en vilodag men det är för lite.
Nej jag vill ha full lön och 4-dagars vecka.

Idag har vi planering, imorgon är det också något och även Onsdag-Fredag så det är full fart redan från början.

Skulle faktiskt vilja krypa ned under täcket och enbart titta på Skilda världar för jag är verkligen trött idag.

Hm vad ska jag äta till frukost då? vaniljyoghurt med mussli lutar det åt, det är så himla gott.
Till lunch blir det hamburgare idag om jag inte minns helt fel, till middag vet jag inte alls vad Sture kommer att hitta på.

Tittade nyss ut genom fönstret och till min stora sorg så är det minus ute och det har även snöat...snö vad skulle det vara bra för? Vi hade ju nästan barmark igår. Det är inte mycket men tillräckligt för att jag ska bli på ännu sämre humör.

Nej måste få i mig lite i magen, men inte ännu hon är ju bara 6.30 så det är ingen brådska kan vänta en kvart.
Är nog bra med yoghurt då jag var lite risig i magen igår det bara kom pang bom, även Sture var risig. Något vi ätit kanske, men yoghurt ska ja vara milt och bra och ge magen de bakterier den behöver.
Nej har lite annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0