Lördag och solen skiner.

Redan Lördag och jag är ledig idag!!! Igår såg vi på postkodsmiljonären, Så ska det låta, spelade kort, såg Ullared innan vi somnade som vi spelat in reprisen av.
Vaknade kl 7.30 så jag har sovit ut!!!!! Ska plocka undan lite saker och borsta av tavlorna som vi fick från Görans mammas dödsbo, han skulle kasta dem.

Vi börjar med ett par bilder på tavlorna som ska hängas upp idag:





Sen är det Vår snart snön börjar försvinna:







Blommande blommor hos mig, Clivian i full blom, mina St Paulor börjar det titta fram blommor hos:







Tom den Köttätande växten blommar:



Nu ska jag små plocka bort lite saker så som gamla tidningar, godispapper, lite disk etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0