Lite bilder på hemmet!

Ni minns att jag köpte en ram igår med 12 bilder skrev jag, men det var 15 st. Det var 9 st liggande 10x15 och sex st stående 9x13.
Här ser ni hur den såg ut utan bilder och hur det blev med bilder:



Den ser lite konstig ut, men det beror på att saker speglar sig i den när jag fotade.
Den är superfin och jag är supernöjd.



Lite längre ifrån



Här står jag i hörnan vid fönstret



Här står jag i motsatt hörna vid dörren



Här står jag i hönan vid blåa skåpet och min nya fotoram
Ha ha träningsredskapet kom viss med också.



Måste tillägga en sak eftersom rummet går i marint tema som ni kanske ser så var det meningen att alla bilder skulle det vara vatten med på. Men tyvärr, bland de stående hade jag för få kort, så det blev ett där mina döttrar står i tunnelbanan, tycker det kortet är jättebra, ett där det är julafton och ljusen brinner vackert på bordet och Sture ligger sovandes bakom i soffan, sen sist en bild där sonen Teddy blir fotad när han själv tar foto, med är 'även marie hans sambo.
Men där min dotter står med en cider i handen och solbriller på sig är det väll inget vatten på??? Men det är ju after beach i Tylö sand så den hör verkligen hemma i ramen.

Nu kommer det en liten video på min digitalfotoram. Jag vill enbart visa hur den fungerar inte att ni ska kika på korten för i filmen är de inte i bra kvalité. men i ramen är de toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0