Hemma och snuvig!

Vi  hann gå igenom allt hos Görans mamma, han slängde en hel del saker. Andra ska han sälja eller skänka bort. Jag fick en massa ouppackade ljus i alla färger och storlekar, en bonad och en julprydnad som han skulle slänga. Sture fick en flaska som har en speldosa i botten. Vi stannade inte så länge för jag blev så himla snuvig av hans katt.
Nu är vi iallafall hemma och jag tog lite promenadbilder. Vi gick genom centrum och förbi min gamla skola där även Sture och mina barn gått.

Men först var vi nere i vårt källarförråd för att hämta plastsäckar.





Från centrum.



mot centrum













Hela Blackeberg består av en isgata så här det det ut.



Konstiga växter nere vid Björnsonsgatan.








Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kul med bilder från Blackeberg, den skolan har jag också gått i!

2011-03-06 @ 15:53:02
Postat av: Maskrosmor

De konstiga växterna tycker jag ser ut som vass.

2011-03-06 @ 18:02:45
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0