Hemma och fått medicin!

Fick cocilanan och läkaren trodde inte det var lunginflammation men luftrörskatarr lät det minsann som.
Så nu blir jag hemma denna vecka, nja det blir ju bara tre dagars vila och kurerande till, men jag hoppas jag är piggare på Måndag.
Idag ska Sture göra stek och jag ska göra potatismoset som de bjöds på i halv åtta hos mig igår.
Men jag river osten själv, färdig riven är ju nästan dubbelt så dyr så glöm det!

Lyxmos
1 kg potatis, King Edward
2.5 dl crème fraiche, 34%
1 påse västerbottensost, färdig riven
2 st vitlöksklyftor
1 knippe persilja, färsk
2 msk smör
0.5 dl het mjölk
2-3 tsk salt
1 tsk vitpeppar
1 2.5 1 2 1 2 0.5 2-3 1

Kommentarer
Postat av: Daisy

Ja tack. Jag vill gärna ha moset. När kommer du med det? ;-)

2011-03-10 @ 19:05:12
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0