Hemma men snurrig!

Nu är vi hemma och jag känner mig jättetrött. kan man bli så trött av att bara handla medicin och lite frukt och godis? ja det märks att kroppen inte är i full frisk kondition ännu.
Jag ska ha mens denna helg är ganska säker på att det är därför huvudet har spökat som det gjort.

Har hämtat ut migrän medicinen och den gick på 337 kronor för sex sugtabletter. Har aldrig provat sugtabletterna eller man lägger de på tungan så smälter de med saliven sen är det bara att svälja. Super om man ej har tillgång till vätska just då.
Här är dom i en jätte fiffig ask.





Sen har jag köpt lite mens medicin.









Nu blir det liggläge och Tre Kronor.




Kommentarer
Postat av: Daisy

Jösses, kallar du det där för lite. Tyckte det var hur mycket godis som helst ju.



Hur som helst. Har skickat mail till dig.

2011-03-18 @ 14:36:07
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0