Hemkommen.

Har precis kommit hem efter en tripp till Ikea och Öb, skulle ha en ram som man kan sätta flera mindre bilder i. Den är 63x83 cm om jag inte minns fel.

Här är den och lite annat smått och gott









Men innan  vi kom iväg skulle Sture tippa så jag tog foto på de gamla skyltarna i Blackebergs centrum. Bokstaven b i Tobak och spel är en pipa och glasögon affären har glasögon i sin skylt. ja se själva och så den gamla bio skylten kaskad.







Sen allra sist den världsberömda korvkiosken. Ja folk åker lång väg för att äta här. Bästa grillen som finns. Vällingby Polisen åker hit fast det finns flera grillar i Vällingby Centrum, samma gäller Solna polisen.
Många som jobbar en station här ifrån åker hit för lunch och vissa kommer tom från stan. Det är fräscht, gott, massor av sallad på allt och mycket mat. prova deras toast den är sagolik.
Likaså deras jätte goda fiskburgare.




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kul att de gamla neonskyltarna får vara kvar, de är så fina. Korvkiosken saknar jag verkligen, redan när jag bodde i Blackeberg så åkte folk långt ifrån för att handla där och jag handlade ibland efter jobbet när man inte orkade laga något. Alltid fint och rent där!

2011-03-13 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0