Hatar grått!!!!!!

Ätit frukost klart och kikade ut genom fönstret...suckar tungt.... vart är solen??????
Det skulle vara sol idag, men det kanske är jag som är blind så titta själv:



Visst det är tidigt men solen borde ju synas lite och himlen borde inte vara
alldeles grå eller har jag fel?

Blä säger jag bara åt grått väder.
Nu sitter jag en sista stund här ,tuben går 07.33 och då kliver jag in genom arbetsdörrarna ca 10 minuter senare.
Ska gå hemifrån kl 07.25 för då hinner jag precis att gå längst fram på perongen innan tåget kommer.

Det börjar dra ihop sig så nu måste jag sluta och önskar er alla läsare en trvlig dag.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Eftersom du inte är helt på topp just nu så lägger jag en liten hint här i din blogg =) Kika på detta: http://maskrosmor.blogg.se/2011/march/jag-fick-en-award.html

2011-03-03 @ 15:17:26
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0