Frukost och middag.

Jag vet att jag är världens onyttigaste människa just nu. Men vad ska ni göra åt det? Skälla på mig? Nej det tror jag inte ni gör.

Först kommer middagen igår men den är inte onyttig, jo osten över då.
Makarongratäng, makaroner i botten och sen köttfärsröra över  innehållande kryddor i massor, två gula lökar och krossade tomater sen strör man över riven västerbottenost
.



Frukost, varma mackor och sodastreemläsk med Hallonsmak.



Skyltar lite smått med detta om min frukost idag.


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Vi brukar göra liknande gratäng fast med mos i botten i stället för pasta och så majs i köttfärsröran =)



sv - Ja, jag vet att grabbarna inte måste ha kostym, men jag vill att de ska ha det på bröllopet eftersom jag tycker att det är så otroligt snyggt med kosttym på pojkarna. De har haft det innan men vuxit ur dem. Själv kommer jag att ha tights och kjol på bröllopet och tunika av något slag.

2011-03-17 @ 07:50:52
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0