Frukost!

Jag vaknade av att jag hostade och frös så jag gick upp och tog Alvedon, sen satt jag mig vid datorn.
Förklaring på varför det finns två inlägg väldigt tidigt imorse. Har precis ätit frukost och ska nu bädda ner mig i soffan för att kika på en DVD.
Febern har gett med sig efter två Alvedon men istället är jag nu jättesvettig...usch fy att det aldrig ger sig.
Min frukost:






jag åt ju inte apparaten som ni kanske förstår, men till slut gjorde apparaten varma mackor åt mig. Mumsigt värre!!!!!






Sådant här får man äta till frukost när man är sjuk, det viktigaste är at man får i sig lite mat och vätska. Då måste man äta gott.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Mmm... toast är gott =)

2011-03-18 @ 14:44:53
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0