FREDAG!!!

Middagen igår bestod av, källarfranska för mig och ostfralla för Sture.
Pålägg var:
  1. Nötpastrami
  2. ost
  3. Mimosasallad
  4. tonfiskröra
  5. tzatziki
  6. vindruvor
  7. Sture hade en biff vid sidan av mackorna också, men det ville ej jag ha.
Bilder:















Ser väll mumsigt ut?

Idag är det Fredag och jag börjar kl 08 och slutar kl 15.30, eventuellt får jag jobba över 1/2 timme beroende på hur många barn vi har då en har semester idag.
Men en halv timme hit eller dit spelar ingen roll för mig, man ställer upp, man lämnar inte en personal ensam med kanske 6-7 barn.
Vi får se när kl slagit nio hur många efter 15 vi kommer att ha.
Frukosttime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0