Begravning

Just nu är jag väldigt trött. Kom hem strax före sex och tänkte ta det lugnt men det blev inte så.
En av mina bästa vänner som jag känt sen jag var nio år kom över och berättade en otroligt tråkig sak. Hans mamma åkte in på sjukhuset i Fredags det vet jag, men inatt dog hon. Usch det är urjobbigt och det blir en begravning för mig snart. Som ni kanske förstår känner jag inte för att blogga just nu.

Denne vän är hemma hos oss flera gånger i veckan och vi står varandra nära. Jag kom ihåg hans mamma hur hon var när vi var små...bullmamman. Hon klarade av att bo hemma pga att min vän var där varje dag och hjälpte henne efter sitt arbete hon blev 89 år.
Hon var aldrig sjuk men senaste tiden har hon ramlat och vart yr, vårdcentralen skickade hem henne i Fredags men min vän tog ambulans på kvällen och då var hon inte vid medvetandet.

Jag ska sova nu men prata med mina arbetskompisar imorgon att jag måste vara ledig för en begravning!
Jag bloggar kanske imorgon bitti vi får se.
Men natti natti.


En fråga till mamma är det fejk eller sanning det du skickade på mailen. Tittade lite snabbt just nu?

Kommentarer
Postat av: lotta

usch vad tråkigt alltid jobbigt när någon dör och dessa jäkla begravningar !

2011-03-03 @ 12:01:06
Postat av: Maskrosmor

Kram

2011-03-03 @ 14:25:50
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0