Lördagskväll!

Ja jösses så konstigt allt är???? Idag kunde jag installera en skrivare och det fungerar att skriva ut. Men när jag skulle skriva ut en fil jag laddat hem. Resebilaga för Göteborg fungerade det inte alls och samtidigt slutade skrivaren att fungera igen.
Vet inte vad jag gjorde sen men sen fungerade den igen. Verkar som den lägger av när jag vill skriva ut filen från aftonbladet. Så jag tänker inte försöka igen med detta.
Nog om detta.


Igår var vi på gården tillsammans med några grannar och några till som inte bor på vår gård.
Men är så välkomna så. En granne har fått för sig att köra bort alla som inte bor på gården eftersom det är en bostadsrättsförening anser han ha rätt att göra så. Igår körde han bort ett par med sin lille ett-åring från sandlådan med orden: Såg ni inte skylten att det stod att detta är en bostadsrättsförening?
De som var här med oss igår skulle han inte VÅGA köra bort eftersom de hör hit då  föräldrarna till en av dem  bor på vår gård.
men vi ska prata med ordförande över föreningen för nu får det vara stopp.
Nu till annat igen.
Barnen hade en väldigt rolig leksak, ni får se en film på den först sen kommer bilder från kvällen.
Leksaken kopplar man till en vattenslang, gräsmattan blir vattnad och barnen har kul.












Vattenlek med en spridare, blev en regnbåge.







Finns alla delar med i tältet vi köpt?
Inte vi alltså Sture och jag utan några andra.




Långbordet
Det åts mat också för ni måste ju tycka att det bara är en massa spritflaskor på bordet :-).
Men det var en liten whiskeypinne innan maten och han som bjöd tog ut flera flaskor så man fick välja själv vilken sort man ville ha.
Sen drack några öl andra vin etc.









Känner ni igen denna lilla gosse under?
Jocke som min som Teddy lekte med när de var yngre. Kika på korten under:



Han med det mörka håret är det och här kommer fler bilder









Här är han idag:









Nej du Teddy du kommer inte undan här är Teddy idag:







På Lördag gifter sig Teddy!!!!!!



Och så lite blommor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0