Blandad kompott!

Kvittot i tre delar från igår men det högst upp kom inte med utan det är aluminiumformar sen det för 31.90 är fetaost med resten är med.
Nu har vi handlat för hela månaden.





Kvittot är lika långt som två dvd filmer ihop.
Vad jag vill visa med detta. Jo man kan handla för max 2000 spänn för en månad om man handlar rätt och i rätt affär City Gross.

Nu har vi mat, jag kan baka både bröd och godsaker för en månad. Klart vi måste köpa till färskvaror som mjölk, frukt och grönt. Men billigt är det och denna afärr har otroligt fräscha varor, köttet är jättefint. Vi handlar på City Gross i Bromma och där är det bra och billigt.




Idag vaknade jag kl 05 av att en tjej antingen full eller påtänd gapade och skrek i parken alla hennes saker från en ryggsäck låg sprida runt om henne. Vissa papper var sönder rivna i småbitar och den hon skrek på höll antagligen på att gå därifrån för denne person såg jag aldrig. Hon skrek i ca tio minuter sen höll hon på en timme med att packa ihop de få saker som låg på marken + att pussla ihop de sönderrivna papperna.
Då somnade jag om och vaknade åtta. Nu har jag bakat denna goda kladdkaka till min älskling:




Min blev så här:

Utan och med blixt:

Ett hjärta.





Nu ska jag äta frukost höres senare!!!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Sv - Ja, klart jag "norpade" den. Dn är ju bra. =)

2011-07-26 @ 10:36:00
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0