Bröllopet!

9 Juli en oförglömlig dag.

TEDDY OCH MARIE NI VAR HELT UNDERBARA!!! ÖNSKAR ER ALL LYCKA OCH VÄLGÅNG!


Vilken magisk dag det var, tårarna rann och brudparet var bara helt underbara och maten toppen.
Värmen var jobbig särskilt inne i festlokalen, men en sådan här dag då allt annat är så underbart så får man bortse från det.

Talen som hölls var väldigt fina och vackra och kom från djupet av hjärtat från alla som höll tal. Min dotter och en annan tjej var toast madammer och dom gjorde det jättebra.
Nu kommer bilder och det i mängder. Är lite seg idag kom hem först strax efter 24 inatt och vi ska ju åka till Göteborg idag, nej inte pga alkohol för jag drack faktiskt mest vatten pga värmen, men fem timmars sömn är lite för lite.
I slutet kommer en video på bröllopsvalsen och sen en discodans:

Adolf Fredriks kyrka innan bröllopet och naturligtvis så satt vi allra längst fram till vänster.





Teddy väntar på bruden med Johnny sin bestman och prästen.





Nu kommer Marie inskridande tillsammans med sin pappa. Visst är hon vacker?









Min yngsta dotter läser en snutt i bibeln. Var så rörd så jag kan inte säga vad hon läste.



Maries fostersyster var brudtärna och Johnny var bestman.





KYSSEN!!!



Det sjungs solosång





Nu ska vi bedja



De går ut som Herr och Fru





I denna söta korg så är det små hjärtan att slänga på brudparet de bryts ned av naturen sedan, sen så sopbubblor



Här kommer de











Lite smått och gott innan bröllopet. Detta var i en lokal precis bredvid kyrkan. Festen hölls i en fin lokal bara gatan rätt över.





Min älskade lillkille, min lille gubbe.
Min som Teddy som en gift man!



Den varma fest lokalen och vårt bort.
Jag sitter då längst ut till vänster Björn Maries pappa brudparet Ann-Britt Maries mamma och så Magnus Teddys pappa.









Nu leks det herr och Fru...ni vet vem gör vad...ett väldigt fuskande här måste jag säga :-)





Här är toast madammerna när de ställer frågorna till Brudparet. Micaela fostersysterdotter till bruden och så min dotter Angelica närmast hitåt.



Priset brudparet fick



Kyrkan. Knäppte en bild när jag var ute en sväng.





Marie hade spelat in en sång till Teddy minns inte heller vad den hette, men hon förklarar sin kärlek till honom. Låten hon sjöng är den som spelades när de dansade bröllopsvalsen.
Mina tårar rann nedför mina kinder.
Min älskade son har blivit stor och han är så lycklig och kär.

Tårtan som var himmelskt god.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0